NOVO -Online plaćanje platnim karticama preko sajta Asturs agencije

Aranžmane iz naše ponude možete platiti online svojim platnim karticama.

*Ascoms doo – ogranak Asturs, Niš – u daljem tekstu Asturs

POLITIKA PRIVATNOSTI

Poštovani korisnici, molimo vas da pre korišćenja naših usluga, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka poseta našem sajtu, kao i kupovina, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u celosti.

Asturs se obavezuje da će pružiti zaštitu ličnih podataka kupaca na taj način što prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o korisnicima, koji su potrebni za kvalitetno ispunjavanje naših obaveza i pružanje usluge, kao i obaveštavanje o trenutnom statusu porudžbine.

Da bismo odgovorili na zahtev korisnika, potrebni su nam ime i prezime, adresa, kontakt telefon, i/ili e-mail adresa. Podaci koje korisnik upisuje putem obrazca na stranici asturs.rs ili na neki drugi način (preko e-maila, telefona i dr.) su poverljivi. Navedeni podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci neophodni za obavljanje posla tj. za obradu zahteva korisnika. Navedene podatke koristimo da bismo korisnicima odgovorili na upit, odnosno pružili adekvatnu informaciju zbog koje su nas kontaktirali. Lične podatke ili bilo koju drugu informaciju koju korisnik podeli sa nama ne razmenjujemo sa trećim licima, osim ukoliko su deo procesa pružanja usluga. Ukoliko u nekom trenutku u budućnosti budemo primorani da otkrijemo sakupljene informacije trećem licu (npr. državnim organima), obavestićemo korisnika kako bismo dobili saglasnost.

Svi naši zaposleni i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje principa zaštite privatnosti. Sve uobičajene mere predostrožnosti se preduzimaju kako bi se sprečio neovlašćen pristup podacima korisnika. Ukoliko u bilo kom trenutku želite da povučete saglasnost za obradu ličnih podataka tj. da obrišete sve svoje podatke iz naše evidencije, možete uputiti pisani zahtev na e-mail adresu astursnis@gmail.com

Nakon obrade zahteva i utvrđivanja njegove opravdanosti postupićemo dalje u skladu sa zakonom. Nakon pročitane politike privatnosti smatramo da su korisnici upoznati sa politikom privatnosti i da su prihvatili navedeno.

 

– Za klijente iz R. Srbije

1. PLAĆANJE PLATNIM KARTICAMA PUTEM INTERNETA

1.1 Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i UniCredit Bank Beograd i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.
Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD) po kursu banke Unicredit. Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije ili Banke izdavalaca kartice. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, vec konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Navedena cena koja je razlicita od RSD, a navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do odstupanja od iste. Ovim putem mogu platiti pravna i fizička lica.

1.2 Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni potvrđeni od strane Prodavca. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 7 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 7 dana, novac rezervisan na Vašem računu se oslobađa biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za istu ili drugu porudžbinu.

1.3 Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

 

2. ZAŠTITA PODATAKA PRILIKOM PLAĆANJA KARTICAMA

2.1 Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka i u skladu sa PCI-DSS standardima. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica UniCredit Bank Beograd. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

2.2 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

2.3 PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

3. REGISTRACIJA METODA PLAĆANJA

3.1 Kada se podaci o kartici kupca, na njegov zahtev ili odlukom trgovca TOKENIZUJU, (pothranjuju na sertifikovan način za kasnije korišćenje), ti podaci se čuvaju na AllSecure PCI-DSS level 1 sertifikovanim serverima. Tako tokenizovani kartični podaci se prenose na potpuno bezbedan i sertifikovan način. Trgovac ni u jednom trenutku nema pristup podacima o broju kartice i drugim osetljivim podacima, već dobija referentni broj (token) koji samo on može koristiti u skladu sa uslovima ugovorenim sa kupcem. Kupac ima mogućnost deregistracije prethodno registrovane kartice, kao i promene detalja ranije tokenizovane kartice.

4. POVRAĆAJ SREDSTAVA

4.1 U slučaju povraćaja sredstava kupcu koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard kartice koja je korištena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 

INFORMACIJA ZA KLIJENTE KOJI PLAĆAJU IZ INOSTRANSTVA

1. PLAĆANJE PLATNIM KARTICAMA PUTEM INTERNETA

1.1 Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i UniCredit Bank Beograd i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice.
Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.
Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD) po kursu banke Unicredit. Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije ili Banke izdavalaca kartice. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, vec konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Navedena cena koja je razlicita od RSD, a navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do odstupanja od iste. Ovim putem mogu platiti pravna i fizička lica.

 

REKLAMACIJE

Reklamacije na usluge će biti uvažene najviše 3 dana od datuma naplate.
Reklamacije će se uvažiti u slučaju da Asturs nije ispoštovao bilo koji ugovoreni deo u narudžbi.
Asturs se obavezuje da eventualne navedene propuste ispravi u najkraćem mogućem vremenu.

 

Podaci o preduzeću

Ascoms doo – ogranak Asturs
Adresa ogranka: TC Gorča, lokal M 16, Obrenovićeva bb, 18000 Niš
PIB 108707548  MB 21051764

Kontakt mail: astursnis@gmail.com
Telefoni: 018/238-963, 018/307-109, 065/81-44-715